Wszystkie zdjęcia na tej stronie są moją własnością i są chronione prawem autorskim. Wykorzystywanie ich bez zgody autora jest zabronione.
All photos on this site are my property and are protected by copyright. Using them without permission is prohibited.

niedziela, 31 października 2010

jesien / autumn

zaczynam foto-blogowanie;]

po pierwsze - Jesien!!

~~~~~~~~~~

so, I started photo-blogin;]

at first - Autumn!!























mam nadzieje, ze cos sie wam spodoba;]

zapraszam do ogladania zdjec rowniez

tu
http://www.flickr.com/photos/che-lil/

i

tu

http://lilitium.deviantart.com/

5 komentarzy:

  1. Che-lil...wspanialy pomysl z foto-blogowaniem. Pierwsza seria zdjec jest niezwykle ciepla i barwna.Jak juz wspominalam na forum urzeklo mnie w nich swiatelko...
    Powiedz prosze jakiego aparatu uzywasz?
    Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie i oczywiscie Zycze wielu wspanialych sesji...

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje Ci bardzo
    milo przeczytac ze komus podoba sie to co robie;]

    a aparat
    Nikon D3000 ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. sympatyczne bardzo, uchwyciłaś klimat jesieni, zachwyca mnie światło na tych zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tak jak jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy na niektórych zdjęciach jest park w Jelitkowie? Coś znajomo wygląda...w sumie to wolałam Oliwski...ale jesienią to każdy park jest cudny!

    OdpowiedzUsuń